2009. október 22., csütörtök

Koalány

Ki vagyok én? - Bemutatkozás
Kezdhetném azzal, hogy már az általános iskolában is az irodalom volt a kedvenc tantárgyam. Nálam az olvasás és az írás mindig is összefüggött, rengeteg kis novellát, történetet írtam gyerekkoromtól kezdve. Mint tudjuk, ahhoz hogy valaki jól írjon, rengeteget kell olvasnia. Magyar-német szakra felvételiztem. Sajnos ott azonban „megutáltatták” velem az olvasást: olyan töménytelen mennyiségű könyvet kellett elolvasnunk szigorú határidőn belül, hogy az már élvezhetetlen volt. Ám ez alatt a kényszer-olvasós időszaka alatt is találkoztam emlékezetes könyvekkel.

Mint említettem, imádok írni, újságíró (is) vagyok, jelentek meg cikkeim itt-ott, különböző folyóiratokban, kötetekben.
Nincs konkrét kedvenc íróm vagy könyvem, minden jöhet, ami olvasmányos és „nem lehet letenni”, legyen az magyar vagy külföldi, klasszikus vagy sikerlistát vezető.
Bár egy örökmozgó kisgyermek mellett kevesebb időm jut olvasásra és írásra mint szeretném, azért igyekszem :)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Koalány,

    az a helyzet, hogy nagyon tetszik a blog, illetve a te írásaid, stílusod. Szerettem volna neked személyes mailt írni, de sajnos sehol nem találtam az oldalon. Szeretnélek meghívni egy könyvbemutatóra, amire a jövő héten kerül sor Budapesten. Egy külföldön élő magyar írónő könyvét szeretnénk bemutatni, és örülnék ha a blogotokat is képviselje valaki, és rád gondoltam...amennyiben lehetséges, kérlek nyomj egy személyes üzenetet.
    Köszönettel
    MS

    VálaszTörlés

Follow Us @soratemplates