2010. február 10., szerda

# romantikus

Elizabeth Adler: Toszkánai nyár

Az első regényem Elizabeth Adler-től.
Igazából már hónapokkal ezelőtt olvastam róla egy könyves blogban, de eddig csak kerülgettem. Túlságosan csöpögős történetre számítottam, és erre most nem nagyon volt igényem.

Többször is a kezembe vettem a könyvtárban, megnéztem a borítóját, ami nagyon tetszik
(valahogy egyszerre valóságos és meseszerű), de mindig visszatettem. Aztán úgy döntöttem, hogy most már ideje volt kerülgetni, essünk neki és nem bántam meg. :o)

Egyáltalán nem volt csöpögős. Annyira volt csak romantikus, hogy ne essen át a ló túloldalára, végig középúton maradt.

És lehet, hogy furán fog hangzani, de a szexuális együttléteket olyan szépen, szinte költőien fogalmazta meg, hogy csak akkor esett le miről is olvastam voltaképp, amikor a gondolatsor végére értem.
Olyan festői volt az egész.
Se több, se kevesebb annál, mint a műfaja, romantikus regény.
(Én mindenesetre azonnal kivettem a könyvtárból egy másik regényét a Velem Velencében-t.)

"Gemma Jericho elvált, agyonhajszolt New York-i orvosnő, akinek életét az egyre nehezebben kezelhető kamasz lánya és állandóan aggódó édesanyja tölti ki. Egy titokzatos toszkánai örökségről szóló levél azonban felvillantja előtte a változás lehetőségét: búcsút mond hát az unalmas hétköznapoknak, s családjával Olaszországba utazik. Gemma azt reméli, hogy a kiruccanás alatt kibékülhet lányával, és a változás új értelmet adhat édesanyja életének is.
Ám a toszkánai valóság sokkal bonyolultabbnak bizonyul, mint amilyenre Gemma számított. A helybeliek ugyanis azt hiszik, hogy az örökséget képező romos villa jogos tulajdonosa Ben Raphael, a gazdag és sármos amerikai vállalkozó. Az ízléskülönbség, a pletykaéhség és az egyre durvuló viták miatt Gemma élete leggyötrőbb, ugyanakkor leggyönyörűségesebb szerelmi viszonyába keveredik a csodabogár amerikaival. A toszkánai nyár örökre megváltoztatja életszemléletét - és az életét is. "

Elizabeth Adler a romantikus krimik nagyasszony.
40 éve házasok a férjével, egy lányuk van.

A telet kaliforniai otthonukban töltik, Palm Springsben, tavasztól őszig viszont Európában utazgatnak, és ezek, a főleg Itáliában és Franciaországban tett látogatások adják az ihletet nagysikerű, többek közt Velencében, Capriban, Amalfiban, Provence-ban játszódó romantikus regényeihez.
forrás: http://www.romantikusregenyek.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=48

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates