2012. október 31., szerda

# Kíváncsi Szerda

Kíváncsi Szerda 4.

Itt az ősz, a Halottak Napja és a Halloween. Kérdésem ehhez kapcsolódik.
Kíváncsi lennék, hogy mi a kedvenc könyvetek, amit ehhez az évszakhoz kötnétek?
És a kedvenc borzongató, ijesztő könyvetek, ami illik ezekhez a napokhoz?

Niki: kimondottan őszi és ráadásul kedvenc olvasmányom nincs, viszont egyből a zombis könyvek jutottak eszembe a kérdésednél. És ha már zombik, akkor Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje. Ez igazi zombis könyv. Izgalmas, lebilincselő.

Koalány: Elsőre én is arra gondoltam, hogy valami zombis  könyv az, ami megborzongat. De maradok a klasszikus irodalomnál. Ugyanis Edgar Ellen Poe az, akinek a novelláitól a legjobban lehet borzongani szerintem! Krimibe illő, néha már-már horrorisztikus történetek ezek. Csak néhány cím: A kút és az inga, a Morgue utcai kettős gyilkosság, A fekete macska... stb.
Illetve Csáth Géza: A béka című novellája az, amit nem ajánlok senkinek lefekvés előtt elolvasni!

Márti: Nekem, ha ősz, akkor iskola és őszi kreativitások. Idén már a manókat is betudtam vonni gesztenyézni, faleveleket festeni. Egy ideje szemezek az Őszi böngészővel :)
Az életem során elolvastam jó pár krimit, a borzongás akkor fog el igazán, amikor Sir Arthur Conan Doyle Sátán kutyája jut eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates