2013. március 4., hétfő

# interjú

Kérdezd a blogírót

Már érlelődik bennem egy ideje, hogy a blogra író blogosokkal készítek interjút, hogy még jobban megismerhessétek őket.

Ez lesz az első és rögtön egy olyan lánnyal kezdeném, aki most csatlakozott hozzánk, még friss.
Fogadjátok nagy szeretettel Káposznyák Viktóriát itt a Könyvfalók között.



- Mesélj kicsit magadról nekünk.
Most töltöttem a második X-emet, van két öcsém, akivel szeretjük egymást, de mutatjuk a tartózkodót, és csak ritkán mutatjuk ki egymásnak.
Kommunikáció és médiatudomány szakon tanulok a Nyíregyházi Főiskolán, a jövőben pedig újságíró szeretnék lenni. Imádom a könyveket, a fekete kávékat, meg a sűrű ködöt... Blogot vezetek egy ideje, most indítottam el egy másodikat, ami csak könyvekről fog szólni. 
Újfehértón élek a szüleimmel.
Rengeteget írok, novellákat, kisregényeket, amihez éppen van kapacitásom. A két blogom, amit itt megtekinthettek:
kvkozi.blogspot.hu
konyves-kucko.blogspot.hu


- Otthon mástól is láttad hogy olvas vagy az iskolában szeretted meg az olvasást? Kik formálják az olvasási stílusod a családban?
Édesanyám szereti borzasztóan a könyveket, talán tőle örököltem én is. A nagyobbik öcsém is szereti, bár véleményem szerint én vagyok a legnagyobb könyvmániás...

- Mi indított el arra az elhatározásra, hogy blogot írj?
Egy kedves barátnőm már régóta vezet blogot, és mikor megismerkedtünk, elkezdtem nyomon követni, amiket írogat. Így kaptam én is kedvet. A ,,Lélekbuborék" azóta nagyon a szívemhez nőtt, bár  vannak időszakok, mikor nem vezetem rendesen. Akkor mindig kell az agyamnak egy kikapcsolódás. De remélhetőleg a ,,Könyves-kuckó" is éppen ennyi örömet fog okozni...

- Miért pont könyves blogot indítottál és nem főző vagy személyes blogot?
Az egyik könyvkiadónak van egy blogja, amibe könyvkritikákat várnak, így írtam néhányat, és kedvet kaptam. Hiszen ezáltal kiírhatom magamból a véleményemet, hogy mi tetszett, és mi nem.

-Hogy találtál rá a blogunkra? Ki a kedvenc írod a blogon vagy úgy általában? Van akiket rendszeresen követsz?
Google. Rengeteg könyvekkel foglalkozó blogot találtam, de igazán a tiétek tetszett. Az pedig már csak ráadás, hogy írhatok is veletek.
Nos, igen, vannak akiket követek rendszeresen. Nem csak lélek-blogokat, hanem kreatív ötletekkel, könyvekkel, vagy filmekkel kapcsolatosakat is.
- Mikről olvasol a legszívesebben, milyen stílusú könyvekről?
Rajongok a romantikus könyvekért. A kosztümösöket is szívesen olvasom, bármennyire is egyszerűek.

- Kedvenc íród és könyved?
Kresley Cole: Vámpíréhség és J.R. Ward könyvei, de bármennyire is sablonos mostanság, E.L. James is megfogott a maga egyszerűségével.
- Melyik az a könyv vagy stílus, amit sosem vennél a kezedbe?
Valószínűleg a sci-fit. Filmek terén sem rajongok érte.
- Hogy képzeljünk el olvasás/blogolás közben? Van kedvenc helyed? Melyik napszakban olvasol leginkább?Cipeled magaddal a könyved postára/buszra...? Egyszerre egy, vagy több könyvet olvasol?
Általában egyszerre egy könyvet olvasok, mert ha többet, akkor nem igazán tudom magam átadni a kis "világoknak". Mindig van nálam egy könyv. Buszon, vonaton, utcán, vagy buszmegállóban, de néha még előadáson is lapozgatok. 
Nyáron nagyon szeretek kint lenni a fűben a kutyámmal, vele szoktam olvasgatni  abban a rövidke kis időben. Blog téren pedig teljesen mindegy a helyszín. Volt már rá példa, hogy a vonaton, egy egész bejegyzést pötyögtem be a telefonomba.
- Mi a véleményed az e-bookokról?
Ha annyi könyvet megvennék papír formátumban, amennyit olvasok, akkor az egész fizetésem rámenne. 
Szóval a telefonomban millió egy e-book található. Így sunyi módon, órákon is tudok olvasni.
- A könyvtárat látogatod, vagy inkább csak saját könyveket olvasol?
Minden héten legalább egyszer betévedek a könyvtárba. Viszonylag nagy választékuk van, és szeretem ezért. De persze a saját könyveimet legjobb a kezemben tartani.

- A kötelező olvasmányokhoz hogy állsz?
 A kötelező olvasmányok, hát igen.... sosem voltak a kedvenceim.
- Hogy néz ki a könyves polcod? Szép rendben, betű vagy színrendbe szedve vagy kaotikus össze-vissza?
Írók szerint van rendszerezve nagy része. Rengeteg sorozatom van, így szeretem őket egymás mellett tudni.
- Hány köteted van otthon? Van olyan könyv amire büszke vagy? Mindegyik könyved olvastad már?
Huh, ez egy nagyon jó kérdés, kb 180-200 könyvem van. Kiskoromban rengeteget jártunk antikváriumokba, így régebbi köteteim is vannak, azokra büszke vagyok nagyon. Van még néhány könyv, amit nem olvastam, de a legtöbbet többször is.

- Melyik könyv az, amire most a legjobban vágysz?
Marian Keyes Görögdinnye II című könyvére, mert eszméletlenül érdekel, mi lesz a történet vége. Egyébként E.L.James: A sötét ötven árnyalatát terveztem megvenni,de azt megkaptam ajándékba hétvégén.

- Mesélj kicsit nekünk a könyvvásárlási szokásaidról. Elcsábulsz a jó akciókon vagy szigorú vagy magadhoz? Rendeled vagy boltban veszed inkább?
Abszolút képes vagyok az utolsó filléreimet is könyvekre költeni, szóval az akciókat mindig nyomon követem. Szeretem boltban vásárolni őket, de  a legtöbb jó akció online rendelés esetén lép érvénybe.

Ha nektek is lenne kérdésetek egy-egy íróhoz a blogon, akkor  judyadry@gmail.com-ra írjátok meg és én felteszem neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates